Subject: FW: Riigitee 11401 (km 5) Reguleerija koolituse praktiline õpe
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 14:41:54 +0200

From: Maria Velt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Friday, March 15, 2024 1:24 PM
To: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11401 (km 5) Reguleerija koolituse praktiline õpe

Tere!

Oleme taaskord korraldamas liiklusreguleerija III taseme pädevuskoolitust.
Seoses sellega on vaja teostada ka praktiline õpe.
Praktilist osa sooviksime teha riigiteel 11401 (Instituudi tee) km 5,
Harku vald, Harjumaa.

Reguleerija koolitus on meil planeeritud 20.03.2024. Nagu ikka, planeerime
seda teha tipptunni välisel ajal, vahemikus kell 13:00 – 16:00.

Saadan Teile kooskõlastamiseks skeemi.

Oleme ka varasematel kordadel praktilist õpet samas kohas ja sama skeemi
alusel teinud.

*	AKÖL: 6697 autot ööpäevas
*	Statsionaarselt kehtestatud piirkiirus antud alas 50 km/h
*	Tähiskoonuste omavaheline kaugus 10m

Liikluskorralduse eest vastutab Ramudden OÜ (Maria Velt)

Lugupidamisega / Best regards

Maria Velt | Koolitused

 <https://issuu.com/ramuddenab/docs/estonia>

Mobiil: +372 58 700 100

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | Tutvu
meie toodete ja teenustega kodulehel: www.ramudden.ee
<http://www.ramudden.ee/>

Ramudden OÜ | Rendipunkt Tallinnas: Artelli 16/18, 10621 Tallinn  | Eesti
| Reg.kood 12969700

Ramudden OÜ | Rendipunkt Tartus: Turu 34a, 50104 Tartu | Eesti

Ramudden OÜ | Rendipunkt Ida-Virumaal: Tartu mnt. 30, 41 538 Jõhvi | Eesti

Ramudden OÜ | Rendipunkt Pärnus: Savi 3/5, 80040 Pärnu | Eesti